Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Feb 2025 09:28:49 +0200

Tere!

Saue Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/15314 
aadressile (asub mitmel aadressil) (35–50 kV õhuliin, vee- või maakaabelliin 
ja/või selle juurde kuuluv alajaam, Pääsküla-Keila 35 kV liin nr L352) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitise asendamine ka Hüüru-Allika tee juures.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27274241>  (menetlus nr: 
466996), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 03.03.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saue Vallavalitsus) või menetleja (CAROLI KRUUS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister